Happy New Year! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu Happy New Year! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu

Happy New Year!

Door: Vered&Ninette

Blijf op de hoogte en volg Ninette&Vered

02 Januari 2006 | Australië, Cairns

HAPPY NEW YEAR!! :) :)

We zouden vandaag maar Alice springs vliegen maar wegens een storing aan de vliegtuig, gaat die pas s'avonds inplaats van s'ochtens.
Dus hebben we vandaag lekker geshopt want het is hier ook UITVERKOOP!!:)
Iedergeval, na de kerst hebben we lekker 3 dagen gerelaxed in Cairns.
Daarna hebben we weer een auto gehuurd om nog meer van de omgeving te zien.
De eerste dag zijn we naar een plaatsje (Kurunda) geweest waar allemaal marktjes waren en waar ze home made ice hadden, echt heelijk!
De auto weer in en op weg naar de wetlands, dat is een rainforest waar allemaal vogels zijn, maar helaas vanwege de wet-season was die dicht, terwijl er nog helemaal geen regen is gevallen??? Het schijnt hier het droogste seizoen te zijn. Ze bidden echt om regen.
Dus moesten we iets anders bedenken, Ninette wilde bij de laatste trip graag naar een coffee-farm en gelukig waren er daar een heleboel in de buurt. Rondleiding gehad, koffie gedronken en natuurlijk de likeurs geproefd. Very interesting.
De tweede dag waren we weer vroeg op pad met een Engelse man en een Zwitsers meisje. We gingen met kabelbaan over het regenwoud. Erg mooi!!:)
S'middags naar een botanische tuin geweest en naar Flying Doctors. Was heel apart, flimpje gezien, in het vliegtuig gezeten.
Toen was het alweer tijd om naar onze resort te gaan.

31-12-05
Vroeg naar bed gegaan want de volgende ochtend moesten we om 06:00 op zijn want we gingen duiken! In the Great Barier Reef. We gingen met een hele snelle boot en ik (vered) werd een beetje witjes om mijn neus. Dat was geen fijn gevoel, zeker omdat we meteen moesten omkleden voor onze eerste duik. We waren maar net in het water en meteen al vier haaien gezien Was geweldig! Heel veel vissen, mooi koraal. Tweede duik gingen we ergens anders heen en daar was het nog mooie. Daar hebben we een schilpad gezien,echt groot, niet de lullige kleintjes die we in Nederland hebben.
We hebben totaal drie duiken gedaan en het was echt leuk om dat met Ninette te delen. Leuk om dat samen te doen!
s'Avonds hadden we afgesproken met Engelsen en een Zwitsers meisje, onze cider opgedronken (die wilden we eigenlijk openen om 24:00 maar ja je mag niet met alcohl lopen op straat)dus dan maar eerder geopend. Er kwamen steeds meer mensen bij, ook nog een Nederlands meisje die had Ninette leren kennen, dus het werd een gezellige boel!
Net voor twaalven zijn we naar het strand gegaan, want daar zou vuurwerk zijn, met ze allen daar naar te gelopen was echt heel leuk!!:)

Het was een topdagje om zo het oude jaar af te sluiten en heerlijk dat je met je t-shirt buiten kon staan. Echt super !! :)

Nou fooks, we gaan nog ff shoppen en dan snel naar het vliegveld. Eens kijken wat Alice Springs ons te bieden heeft.

Nog 1 nieuwtje dan. Gisteren, stonden we in de krant!!! Ja, nog maar zo kort down under en nu al famous... Een paar dagen geleden zaten we namelijk in de kroeg een biertje te drinken. Een of andere fotograaf wilde van ons een foto nemen. We dachten dat het weer zo'n fotograaf was die geld wilde hebben voor een foto. Hij vroeg echter geen geld, maar wilde onze namen weten. Op 1 januair 2006 konden we nog nauwelijks ongestoord over straat ;) want her en der werden we herkend!!!

See ya later! Big kiss Vered & Ninette

  • 02 Januari 2006 - 08:22

    Sander:

    Ook voor jullie de allerbeste wensen voor 2006 en 'may all your wishes come true!'

    Ik vond het echt zooooooooo leuk dat jullie belden om 15.02 (NL tijd) zaterdagmiddag....hahaha...voor jullie was het al 2006, wij hadden nog 9 uur te gaan....

    Hier alles rustig, oud en nieuw was leuk, maar heb jullie wel gemist...

    Geniet er lekker van!
    x
    Sander

  • 02 Januari 2006 - 10:57

    Caroline:

    Hoi Ninette en Vered,
    Julie natuurlijk ook een heel gelukkig nieuw jaar.
    Wat leuk om foto's van jullie te zien. Je 'nieuwe' look staat je goed zus!
    Liefs, Caro

  • 02 Januari 2006 - 11:36

    Ilone:

    hi dames....
    Jullie ook een super 2006! Leuk om jullie verhalen te lezen...geniet er verder maar goed van...
    liefs ilone

  • 02 Januari 2006 - 12:05

    Ron En Marja:

    Ook van ons een gelukkig en gezond 2006 !!
    Ron en Marja.

    PS het is rustig gebleven in ons gebied tijdens de jaarwisseling !

  • 02 Januari 2006 - 12:31

    Yf &Bertje:

    In je shorts oud en nieuw vieren, wat moet dat heerljk zijn geweest! Wij stonden dik ingepakt met champagne en vuurwerk te verkleumen in de kou. Lieve meiden, super dat jullie zo genieten.... Wij mogen morgen weer aan het werk....Enjoy.. Big kiss !

  • 02 Januari 2006 - 19:35

    Kristel:

    Ook van mij Best Wishes! Heerlijk hè, oud en nieuw vieren in het buitenland? Ik was dit jaar voor het eerst in vier jaar in Nederland met O&N. Ook leuk, maar niet zo bijzonder. Tof nieuw kapsel Ninette! Heel veel plezier nog en plaats er nog maar meer foto's bij als het kan. Dan worden we nog jaloerser!
    Kristel

  • 02 Januari 2006 - 19:36

    Kristel:

    Ook van mij Best Wishes! Heerlijk hè, oud en nieuw vieren in het buitenland? Ik was dit jaar voor het eerst in vier jaar in Nederland met O&N. Ook leuk, maar niet zo bijzonder. Tof nieuw kapsel Ninette! Heel veel plezier nog en plaats er nog maar meer foto's bij als het kan. Dan worden we nog jaloerser!
    Kristel

  • 02 Januari 2006 - 21:24

    Gert:

    Hallo meiden, ook van mij een heel gelukkig 2006. Wat gaaf dat duiken op het great barrier reef, ik ben echt jaloers. Hier alles goed. Af en toe wat frisjes, maar met een goeie kachel heb ik nergens last van. xx. Gert

  • 03 Januari 2006 - 11:52

    Anousha:

    hai meiden, dat het een gezond, gelukkig en mooie 2006 mag worden!!!!
    nou jullie doen het in iedergeval erg goed! ik wordt helemaal wild en wow van jullie verhalen. ik heb zo'n zin om naar aus te gaan en dat terwijl ik net uit israel ben, uhh....
    jullie hebben een hele goede programma gemaakt, dat heet nou intuïtief reizen. ben erg benieuwd wat jullie van Alice Springs vinden. maar het klinkt nu al helemaal onvergetelijk.........
    have fun en relaxed ze.
    hele dikke knuffels en kussen
    anousha

  • 03 Januari 2006 - 15:41

    Michel:

    namens Nancy en mij de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Helemaal te gek die foto's. Het plezier komt er van af. tot snel, liefs Nancy en Michel

  • 05 Januari 2006 - 08:29

    Els:

    Hi darlings!

    Nog een heeeeeeeel gelukkig nieuwjaar met veel liefde, gezondheid en geld om nog meer mooie reizen te maken ;-)
    Lijkt me gek maar ook gaaf om zo ver weg te zijn met O&N en het lekker met elkaar op t strand te vieren.
    Mijn O&N was ook super, helemaal omdat ik oudjaarsdag tante ben geworden van Julie! Heb behoorlijk wat champie naar binnen gegooid om dit goed te vieren!
    Leuk om wat foto's te zien! Je haar is trouwens goedgekeurd Ninette, leuk!!
    Oke ladies, enjoy daar!
    Liefs x

  • 06 Januari 2006 - 14:37

    Henk:

    Hoi Mieden !!
    Voor jullie ook de beste wensen voor 2006 !!! En net zoals andere personen vond ik het leuk dat jullie belden al heeeeeeeeeeel lang voordat het bij ons Oud & Nieuw was hahaha. Das gek he ???
    Wanneer komen jullie nou weer terug ???
    Ik mis jullie !!!!

    Nog een leuke tijd verder !!!!

    x Henk

  • 07 Januari 2006 - 21:20

    Klaas:

    Leuk. Eindelijk paar foto's. Ninette je bent al lekker bruin. Bij ons O&N rustig verlopen. Ik ben stiekem 3 januari getrouwd. Ik moest je voor zijn. Doegggggggggggg

  • 09 Januari 2006 - 09:31

    Marco:

    Jullie jaar begint al goed, beroemd in Down Under. Wat een giller. Nog bedankt voor jullie phone call, dacht nog even van wie is dit 06-nummer, hoorde wat geruis, maar zat op mijn werk, vandaar. Later kwam ik erachter dat het een phonecall uit Australie was. Maar ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben gehad met Oud en Nieuw. Hier was het 'gewoon'.

    Dikke groet,
    Marco xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2006

The End

12 Februari 2006

Einde in zicht...

28 Januari 2006

Kia ora

21 Januari 2006

Nieuw Zeeland

17 Januari 2006

Melbourne
Ninette&Vered
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 44
Totaal aantal bezoekers 10093

Voorgaande reizen:

22 November 2005 - 23 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: