Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Vered&Ninette

Blijf op de hoogte en volg Ninette&Vered

17 Januari 2006 | Australië, Melbourne

Daar zijn we weer...
Na onze aankomst in Adelaide zijn we de volgende dag met een groep naar Kangaroo Island (KI) gegaan. In 1 woord: fabulous! Leuke groep; een paar Australiers, een Italiaan en luitjes uit Zwitserland. Vered was helemaal blij toen we onze eerste surfles kregen. Was heel erg leuk. Verder mooie stranden, rotsen en uitzichten gezien. En wederom dolfijnen! We sliepen in een gezellig jeugdherberg. Volgende dag hebben we sea lions gezien. Grappige beesten. We hebben gezwommen in de zee met hele hoge golven. Deze dag sloten we af met sandboarden. Zeg maar surfen in de woestijn. Na het eten zijn we nog op pinquin-jacht gegaan. En ja we hebben er wel 1 gezien. Derde dag een lange wandeling gemaakt, zeehonden gezien, weer gezwommen en nog een BBQ. 's Avonds waren we pas om 20.00 uur in Adelaide. De volgende dag was onze laatste dag in Adelaide. We hebben de markt bezocht, souveniers gekocht en een beetje rondgewandeld. 's Avonds zijn we met de groep van KI Chinatown ingegaan en hebben we onze reis afgerond in the pub.

Na niet al te veel slaap, moesten we om 6.10 uur alweer buiten staan om opgepikt te worden voor onze nieuwe trip: 'The Great Ocean Road'. Na Kangaroo Island viel dit tripje een beetje tegen. We kwamen wel een leuk Nederlands meisje tegen, die we al in Cairns op eerste kerstdag bij de BBQ hadden ontmoet. We hebben gewandeld (bergbeklommen) in the Grampians, de MacKenzie Falls gezien en in in the 'Pinnacles'gewandeld. Daarnaast hebben we de zon onder en boven zien komen bij the Apostles. Was wel heel mooi. We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt en zijn in een helicopter gestapt, van waaruit we een prachtig overzicht over the Apostles hadden! Echt een hele leuke ervaring. De laatste dag een wandeling van 2 1/2 uur gemaakt (tja we komen wel aan onze wandeluren!). Vered heeft nog een leuk broekje in een outlet store gekocht (staat er heel goed).
Momenteel zitten we in Melbourne, waar momenteel the Australian Open wordt gespeeld. Daar gaan we donderdag naar toe. Als het goed is spelen dan Marie Piers, zusje van Richard Krajicek en Remon Sluiter. We gaan er samen met Jochem naar toe (een collega uit politieland) Heel leuk om hem te ontmoeten. Hij werkt hier vlakbij en is druk bezig om tulpen te plukken :) Verder alles prima. Oh ja, vrijdag vliegen we naar Nieuw-Zeeland en begint een nieuw avontuur.

Hebben jullie nog spannend nieuws? Dikke kus van ons

• 17 Januari 2006 - 10:53

Janny:

Hallo ladies

Jawel , de eerste reactie alweer van je moeder!!!Wat leuk dat jullie naar de Australien open gaan. Ik zal kijken of ik je zie op de TV. Wat zou ik dat ook graag willen meemaken.Hier alles oke. Oma vond het prachtig dat je hebt gebeld Ninette. Goeie vlucht voor a.s. vrijdag en hopelijk wordt Nw.Zeeland net zo,n succes als Australie. Ik denk het zeker.Veel liefs en een dikke kus.
    Gr. Janny

• 17 Januari 2006 - 23:18

Caroline:

Tweede reactie van dit bericht is van je zus! Voel me eindelijk beter worden, het kuuroord Dalen helpt zeker! Andere koek dan dolfijnen zien en helicoptervluchten. Leuk dat jullie dat doen. Nog wel pegels overhouden voor Nieuw Zeeland. Dat is ook super mooi. Enjoy!
    Liefs Caro.

• 18 Januari 2006 - 16:13

Marco:

Volgens mij zitten jullie heel vaak in het dierenrijk. Ik lees zoveel over allerlei dieren. En dan nu weer in Melbourne. Is het een leuke stad? En grappig dat je bekenden tegenkomt, zelfs een collega. Vered, een leuk topje, neem er voor ons lady's ook maar een mee (grapje).

Veel plezier in Nieuw Zeeland.
    Dikke kus aan beiden.
    Marco. xxx

• 19 Januari 2006 - 14:49

Jelle Z. V/d Beemster:

Hoi Vered,
    Ik zit een beetje ziek te wezen op de bank, en kijk naar het journaal, zie ik je opeens tijdens het sportjournaal op de tribune tenniser Sluiter aanmoedigen. Je staat er goed op hoor ! Ik dacht verrek die ken ik !
    Veel plezier, groeten Jelle (jelle_zijlstra@hotmail.com)

• 19 Januari 2006 - 19:58

Klaas:

Dooie boel hier. Alleen ontvoeringzaak van kind gehad die veel pers heeft gehaald. Wijkagenten samen ziek (watjes, gaan al grapjes over). Ben benieuwd of NZ mooier is dan Aus. Wel even naar de Lords of the ring. Ralf loopt alweer. Leuk dat tennis. XXX