Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Door: Vered&Ninette

Blijf op de hoogte en volg Ninette&Vered

21 Januari 2006 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Kia ora,

Het tweede deel van onze reis is aangebroken. Gisteren zijn we van Melbourne naar Christchurch gevlogen. In Melbourne hebben we nog even goed de bloemetjes buiten gezet! Samen met Jochem en Sandy naar de Australian Open geweest. Echt gaaf! Erg leuk om samen met Jochem een biertje te drinken. Grappig om te lezen dat we op het sportjournaal zijn geweest. Het was echt een super leuke ervaring. Jammer dat Sluiter moest afhaken. Verder hebben we Marie Pierce en Hingis mogen bewonderen. Ook niet verkeerd. Melbourne was verder een leuke stad. Hebben er veel sushi gegeten. Echt een koopje hier en nog gezond ook. We sliepen in een heel geinig hostel 'The Nunnery'. Echt iets voor ons. Alleen jammer dat er iemand in onze share room zat die een beetje kiekeboe was + iemand uit hartje Australie (woestijn) die een look a like had kunnen zijn van ma Flodder en een uur in de wind stonk (we hebben het raam maar wat verder open gezet). Nu zitten we dus in Christchurch. Heel anders dan Australie. Ik (Ninette) mis het toch wel een beetje. Het warme weer, de leuke dingen die we er gedaan hebben. Aan de andere kant is het ook wel lekker om weer iets heel anders te doen en te zien. Zo meteen stappen we onze auto in en rijden we naar het zuiden.

Dat was het weer voor vandaag. Beterschap aan de wijkagenten! Het bericht over de ontvoerde peuter hebben we op nu.nl gevolgd. Is het goed afgelopen?

Bye bye

  • 21 Januari 2006 - 08:45

    Nancy En Michel:

    Hallo ladies,
    Er lijkt ook geen eind te komen aan de leuke dingen die jullie meemaken zeg, geweldig! De Australian Open lijkt me een hele beleving, jammer dat ik jullie niet op tv heb gezien. Ben erg benieuwd naar Nieuw Zeeland, maak maar veel foto's! Hebben jullie al van die mooie Lord of the Rings landschappen gezien?

    Groetjes van Nancy en Michel

  • 21 Januari 2006 - 20:06

    Kristel:

    Kia Ora!
    Ik ken Australië niet, maar Nieuw Zeeland is echt geweldig hoor Ninette. Zoveel verschillende landschappen op een relatief klein oppervlak. Geniet ervan! Queenstown, de Milford Sound en Abel Tasman National Park zijn echte aanraders op het Zuider Eiland. Wel bungeejumpen he?
    Greetz,
    Kristel

  • 22 Januari 2006 - 11:25

    B En Y:

    Ja hoor dat hebben wij weer gemist natuurlijk... jullie op het sportjournaal.... We zijn benieuwd wat jullie in NZ allemaal voor leuke dingen gaan doen... enjoy and relax!

  • 22 Januari 2006 - 14:25

    Ron E:

    Hoi meiden,
    Ben benieuwd of NZ mooier is dan Australie. Zeggen ze toch altijd?! fijne tijd daar! ontvoerin is over. Vader en kind gevonden in zd Frankrijk.alles OK. Doei
    Ron

  • 23 Januari 2006 - 07:48

    Marcel:

    Hoi,
    Bedankt, alles weer onder controle. Hier daalt de temperatuur inmiddels weer onder het vriespunt. M.a.w. het kan erger! Jullie doen jezelf wel geweld aan; overdag tennisters kijken en slapen met ma Flodder. Met wat jullie al gedaan hebben zal ook NZ wel top worden.
    Groetjes, Marcel.

  • 23 Januari 2006 - 08:37

    Pascal:

    Heerlijk hoor met Ma Flodder op de kamer! Jammer dat Tatjana er niet is hé :-)
    Veel plezier de komende tijd. dikke kus pascal

  • 24 Januari 2006 - 19:43

    Anousha:

    hai mijn meissies,
    jta, ik had eerlijk gezegd veel eerder en vaker verwacht dat jullie minder leuke/mooie plekken zouden zien. het verbaast me iederkeer weer hoe enthousiast jullie blijven en dat er zoveel mooie/leuke dingen te doen zijn! n.z zal vast weer hele mooie en andere dingen in petto hebben. zo te horen hebben jullie echt zo'n waanzinning vakantie! leuk hoor, om nooit te vergeten!
    ik ben nu in mijn tentamen periode (ach die heb ik om de 5 werken) erg stressvoll, en erg moeilijk, maar het lukt me steeds beter om mijn hoofd koel te houden. david is nu net terug uit argentinie. ik heb me de afgelopen weken maar erg bezig gehouden om hem en jullie niet al te veel te missen. maar ik moet zeggen, potverdorie ik mis jullie toch wel erg, wanneer komen jullie terug? (sorry niet zo'n leuke vraag..)
    tot jullie volgende avonturen verhaal......

  • 26 Januari 2006 - 11:22

    Els:

    Hi folks!
    Nog steeds lekker aan t genieten in New Sealand?
    In NL is het koud, dus wees maar blij dat jullie daar zitten. De tijd vliegt wrs voorbij met alles wat jullie meemaken!
    Frank en ik gaan 10 aprileen maand naar Afrika! We hebben geboekt, jippie!!!
    Veel plezier en tot de volgende newsletter.
    XXX

  • 26 Januari 2006 - 22:29

    Klaas:

    Beetje theatraal die Pierce. Leuke wedstrijd. Hebben jullie nog wat van die zeilwedstrijd gezien. De ABN-AMRO bootjes kwamen zo'n beetje aan op jullie vertrek.

  • 27 Januari 2006 - 12:04

    B En Y:

    Jullie toch nog via internet gespot op de tribune van the Aus Open...jullie zien er goed uit.. En hoeveel kiwi's hebben jullie al gespot?

    Geniet van de warmte en elkaar..... enne ik(yf) heb al maanden geen kroeg meer van binnen gezien dus van mij mogen jullie wel weer eens terug komen.....!!!

  • 27 Januari 2006 - 13:15

    Mar En Siep:

    Geweldig, al jullie berichten uit Down Under!! En nu ook nog naar Nieuw Zeeland. Jullie blijven lekker bezig. Willen jullie nog wel terug? In NZ zijn erg veel schapen dus een leuke farm beginnen is misschien een idee? Hier bij ons is alles OK, Stefan op z'n eiland en Vinnie in de kas en wij gewoon aan 't werk.
    Veel plezier en een dikke knuffel, M&S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2006

The End

12 Februari 2006

Einde in zicht...

28 Januari 2006

Kia ora

21 Januari 2006

Nieuw Zeeland

17 Januari 2006

Melbourne
Ninette&Vered
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 10090

Voorgaande reizen:

22 November 2005 - 23 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: