Short update - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu Short update - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu

Short update

Door: Vered&Ninette

Blijf op de hoogte en volg Ninette&Vered

08 December 2005 | Australië, Airlie Beach

Hello fooks,

Hier een kort berichtje. We zitten nog steeds in Airlie Beach. Morgen gaan we zeilen. Daar hebben we waarschijnlijk geen bereik. Ons tel.nmr. hier is 0423935519. Nog iets praktisch. Onze foto's hebben we nog niet op internet gezet. Van Micha (broer van Vered) hebben we een geheugenkaart van 1 gb. kunnen lenen. Daarnaast hebben we nog onze eigen memory sticks. Als er eentje vol is zetten we die op cd en zullen we ze op internet zetten. Dat zal waarschijnlijk nog wel even duren. Ondertussen zijn we ook flink aan het filmen (dat worden straks 'verplichte' video-avonden).
Zojuist zijn we in een digiridoo shop geweest. Erg grappig. De afgelopen drie dagen waren heel relaxed. Lekker op het strand. Wasje hier, mailtje daar. No worries. See ya later! X

• 08 December 2005 - 19:29

Marcel:

Hoi,
    Ik heb jullie gevonden.
    Zo te lezen is het best uit te houden daar. Zou eigenlijk verplicht moeten zijn, dat je na een studie 3 maanden op vakantie gaat.
    Meest opzienbarende nieuws in Nederland; De oude heer Philips is overleden. Je mist dus echt niks.
    Jammer van de foto's.
    Groetjes,
    Marcel.

• 10 December 2005 - 13:36

Yf:

Ladies een tip.. wacht niet tot je stik helemaal vol is..... er kan iets fout gaan en dan ben je direct al je materiaal kwijt... Gelukkig heb je dan de video opnames nog...

• 10 December 2005 - 19:47

Gert:

He meiden, lijkt me helemaal fantastisch down under. In Delft alles goed. O ja, netje, mijn motor staat gewoon in de schuur. Ha ha, kwestie van communiceren. Hoop gauw foto's te kunnen zien.

• 11 December 2005 - 10:32

Klaas:

Ninette, ik weet niet wat er in je huis zit, maar die Gert is niet te houden. Hij wordt ook vergeetachtig en komt steeds te laat. Geweldig dat zeilen. Neem ook foldertjes of web-linkjes mee. Gaan vrijdag naar Frankrijk. Lees daar je mailtjes verder. XX

• 12 December 2005 - 11:53

Manon:

Ho ho ho..de kerst in zicht..kunnen jullie je natuurlijk niks bij voorstellen?!! Haha. Hier ook lekker zonnetje ondanks de kou, best ok voor de tijd van het jaar. Tip: neem niet elke dag voor lief maar besef elke dag weer wat een voorrecht het is om daar lekker te genieten en te zijn! ;-))
    knuffel

• 12 December 2005 - 14:54

Petra:

Oh, zeilen op de whitsubdays..... Joepie!!Kijk uit naar seesnakes en turtles!!!