Bayron Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu Bayron Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu

Bayron Bay

Door: Vered&Ninette

Blijf op de hoogte en volg Ninette&Vered

27 November 2005 | Australië, Sydney

Hi there,

Na onze eerste nacht apart in het backpackers hostel in Brisbane, zijn we om 07.00 uur de bus ingestapt richting Byron Bay. Het was niet zover rijden, zodoende hebben we de hele dag kunnen genieten op het strand (witte stranden, blauwe zee). De zon schijnt inmiddels lekker. We slapen nu in The Arts Factory. Een hippie achtig hostel. Alles staat hier echt op de chill stand. Bij aankomst kwam een van de medewerkers van het hostel aanlopen met een erg giftige slang in zijn handen. Deze had hij gevonden op het damestoilet... Tegenwoordig kijken we dus eerst even naar achteren... We slapen in een soort van houten tent op poten. De hele tijd hoor je een enorm geschreeuw van onzichtbare dieren. Heel mooi. Vanmorgen zijn we meegeweest met een tocht om de zon te zien opkomen in het meest oostelijk punt van Australie. Beetje bewolkt, maar we hebben wel dolfijnen gezien. Heel dicht bij de kust!! Echt heel cool. Zometeen zouden we gaan kanoen met de dolfijnen. Waarschijnlijk gaat dit niet lukken vanwege de hoge golven. Er is ons verteld dat er een storm op komst is... Morgen gaan we weer verder met de bus naar het noorden. In Noosa gaan we Stevie de crocodile hunter bezoeken in zijn dierentuin. Cool! We hebben gelukkig het een en ander kunnen boeken. Dit maakt het allemaal iets minder spontaan, echter zijn we nu wel verzekerd van een plaats op de boot van de Whitsundays, etc..
Met ons gaat het verder prima. We hebben het leuk en genieten volop! Hopelijk gaat het ook goed met jullie. Leuk om jullie berichtjes te lezen. Dat het in Nederland sneeuwt... Raar idee. Have fun en tot later!
XXX Vered & Ninette

• 28 November 2005 - 07:24

Marielle:

Hi girls,

Leuk om jullie avonturen te lezen. Ben jaloers..... nou, ja, die kakkerlakken mogen jullie daar houden!!
    Ben benieuwd of het toch nog gelukt is met de dolfijnen. Zou echt geweldig zijn. Ben al weer benieuwd naar jullie volgende berichten.
    Geniet ervan!

• 28 November 2005 - 07:45

Caroline:

Eigenlijk mag ik niet jaloers zijn, na 6 wk. vakantie. Toch ben ik het wel. Vandaag voor het eerst weer werken en het idee dat je in plaats daarvan kan doen wat je wilt is toch stekend.
    Met ons alles goed. Hebben nog last van de jetlag. Was gezellig in Dalen.
    Liefs,
    Caro.

• 28 November 2005 - 13:23

André:

Kreeg van Mariel deze link-tip, dus ook maar even iets bijvoegen lijkt me zo.

Geniet van alle prachtige dingen die jullie op jullie rondreis tegenkomen. Ik zal proberen regelmatig de updates bij te houden. Mis alleen wel foto's, maar dat zal vanzelf nog wel komen.

Groetjes van bovenaf!

• 28 November 2005 - 16:06

Gert:

Ha Ninette en Vered, leuk om te lezen hoe jullie reis verloopt. Hier in Delft gaat alles goed. Soms wel erg koud. Het noodweer vraagt af en toe wat improvisatie. Geniet van jullie reis en ik zal het blijven volgen. Toedeledokie.

• 28 November 2005 - 22:02

Marijn:

Hallo dames, wat gaat het snel joh, het lijkt alsof jullie alweer weken weg zijn, jullie hebben ook al zoveel meegemaakt; Deurst gillend als een vrouw, jullie ieder apart met meerdere mannen op 1 kamer!
    Gelukkig hebben jullie nog wel het een en ander kunnen boeken. Lekker genieten, MISS YOU BOTH! groetejs Marijn & Lars

• 28 November 2005 - 22:04

Marijn:

• 29 November 2005 - 20:16

Klaas:

Ninette, 7 uur op. Dat zal ik onthouden!!! Dat zal Vered veel energie gekost hebben. In Pijnacker is het tropisch warm. In Delft vriest het, maar dat komt door Gert.

• 30 November 2005 - 20:02

Anousha:

ehh dames, het klinkt als een paradijs!!! why the @&%*& gaan jullie dan zo snel weer weg? vergeten jullie dat jullie 3!! maanden op pad zijn, hihihihihi!!

• 30 November 2005 - 20:04

Anousha:

ehh, nog even een vraagje van david en mij..... wij willen misschien in voor 1 jaar in bayron bay wonen. aanrader of niet....

• 03 December 2005 - 04:22

Caroline:

Hey zus, zit in de nachtdienst komende 3 dagen. Wellicht ben je een keer online en kunnen we chatten?

• 06 December 2005 - 22:40

Micha:

Vred & nien,

Waar zijn de foto's? verwachte inmiddels wel wat kiekjes... met jullie hoog geadvanceerde spullen...

Groetjes...