Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu

Brisbane

Door: Vered&Ninette

Blijf op de hoogte en volg Ninette&Vered

25 November 2005 | Australië, Brisbane

Hai guys,

We zijn goed aangekomen!! Nadat we helemaal gebroken uit ons vliegtuig kwamen was het heel fijn dat we werden opgehaald door Machenka(zus van Anousha, vriendin van Vered). Eenmaal aangekomen in haar huis, kregen we "onze" eigen kamer te zien, heel relaxed. Er was alleen 1 nadeel, toen we wilden slapen, zagen we overal kakkerlaken, maar dan echt OVERAL!! Ik liep maar te gillen als een wijf echt niet fijn! Nien was echt heel dapper..
We hadden een muggennet gekregen voor de muggen en die hadden we eigenlijk niet echt nodig, maar ik moest hem echt ophangen..
Je begrijpt dat we allebei niet echt goed hebben geslapen ...
In de middag zijn we naar Brisbane-stad gegaan.. Gewoon ff rondgelopen en het een en ander geregeld voor onze reis in Australie, want het schijnt dat je snel alles moet boeken want de Australies zijn ook vrij en inderdaad alles is vol! We slapen nu zelfs vannacht apart omdat we geen kamer samen konden kijgen. Ook wel apart..we slapen nu in een backpackershostel, Nien slaapt met vier man op een kamer en ik met zes man!
Morgen gaan we naar Bayron bay, schijnt een van de mooiste stranden te zijn waar je met dolfijnen kan zwemmen, dus Nien haar droom komt uit!!
Het weer is even wat minder. Het regent hier zelfs s'avonds :( JA vlieg je helemaal naar de andere kant van de wereld, krijg je regen!!
Verder is het hier erg relaxed!! Tot snel..
Dikke XXX Ninette & Vered

• 25 November 2005 - 12:56

Micha:

Vredje, Tip... als je naar Byron Bay ga, probeer dan een hostel/ hotel te vinden waar je gratis gebruik kan maken van "surf boards"... zijn er een aantal... kan je tenminste "leren" surfen...

PS: je bent er drie... maanden dus die zon komt nog wel... ha ha ha

• 25 November 2005 - 14:02

Marcia:

Leuk die huisdieren....
    En hier regent het de hele dag dus als het bij jullie alleen savonds is valt het nog wel mee.
    Heel veel plezier met de dolfijnen!!

• 25 November 2005 - 15:00

Kristel:

Hé chickies!
    Zwemmen met dolfijnen! Ik ben nu al jaloers. Super lijkt me dat. Wij zijn er in Nieuw Zeeland niet aan toe gekomen. We hebben ze wel om onze boot zien zwemmen. Ook tof natuurlijk. Hier sneeuwt het echt enorm. Er staan enorme files en Nederland is een grote chaos geworden. Dus geniet er nog maar lekker van!
    Kristel

• 25 November 2005 - 15:22

Anousha:

surfen, surfen!!?? man.....wil ik ooook. denk je aan mijn als jij het gaat doen.. ikke jaloers op jullie. hoeveel nachten hebben jullie bij mijn zus geslapen? hebben de kakkerlakken jullie weg gejaagd?

• 25 November 2005 - 16:36

Manon:

Dit hoort er allemaal bij..jaja backpackerssss dit brengt weer allemaal herinneringen omhoog ;-))
    Dat is het leuke van reizen op deze manier, je komt voor allerlei verrassingen te staan!! haha. Vandaag hoefde ik niet te fietsen naar mijn werk want de wind bracht me..mijn haar zat meteen goed en gel was niet meer nodig! Dusss bij jullie zal het vast lekkerder zijn ookal regent het een beetje. Goeie periode uitgekozen om lekker weg te gaan!! kussiessss

• 25 November 2005 - 19:39

Alexander (Taxi):

Hi Mieden,

Eindelijk in Australie en dan al die kakkerlakken! Wat een kennismaking! Ik hoop dat jullie in het backpackershuis beter hebben geslapen! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen over Bayron bay. Ik ben jaloers op jullie, het regent hier pijpestelen en jullie hebben nu vast zon!!! Pink is bij mij en jullie krijgen de groetjes van hem/haar.
    Veel plezier en tot later!

Vele groetjes, Alexander (Taxi).

• 25 November 2005 - 19:44

Marc:

Gillen als een wijf? Durstie, zelfs in Australie sleep je je nominaties binnen! Het weer is hier echt heel erg triest. Ben al vele malen kletsnat geregend en vandaag is het een beetje gaan ijzelen en sneeuwen en het hele land ligt plat me de grootste file ooit. Maar goed, jullie zullen vast ook wel eens op nu.nl kijken, dus vertel vast niets nieuws. Veel plezier met de dolfijnen, surfplanken en al die mannen op je kamer. Ben jaloers!

• 25 November 2005 - 20:14

Nancy:

ieieieie kakkerlakken, ik leef met je mee Vered, ik ben ook niet zo dapper als Ninette. Geweldig, met dolfijnen zwemmen! Ben benieuwd hoe de nacht was, zo heb je elkaar wel wat te vertellen natuurlijk ;-)
    Wat betreft de regen, hier is het weer helemaal van slag (regen, storm én sneeuw..??) ik kies voor regen in Australië hoor! Veel plezier en geniet ervan morgen!
    Groetjes Nancy

• 26 November 2005 - 11:39

Harry:

hallo Ninette @ Vered,
    kakkerlakken moet je doodtrappen..... heb je er meteen duizenden jonkies erbij..... Ben benieuwd of jullie al contact hebben gehad met de dolfijnen! hopelijk heb je beter weer dan hier. gisteren heel slecht weer in nl, 800 km file. zie www.nu.nl voor verdere info. vanmiddag komen caro & richard met hun verhalen uit Nw Zeeland. Heel veel plezier!!! harry

• 26 November 2005 - 15:18

Yf En Bertje:

Hmmm vreemde beesten in je kamer... klink idd. niet aangenaam. Knap dat Nien zo kalm bleef...Je hebt wel gelijk een backpack ervaring opgedaan!
    Een voordeel bij jullie als het regent is de temperatuur tenminste aangenaam.. Ik ben gister bevroren op Utrecht centraal, 3,5uur over mijn reis naar Amersfoort gedaan!!!! Lang leve het OV..
    Ben benieuwd hoe het surfen jullie afgaat..
    Enjoy..

kus kus Y&B

• 29 November 2005 - 10:29

Marco:

He Durst, he Nin,

Nou, vermaak je lekker daar in Brisbane. Oh, wat benijd ik jullie, zwemmen met dolfijnen, ik wou dat ik dat eens een keer kon zeggen. Ninette, ik kan me voorstellen dat je dat erg leuk vindt om te doen, en Vered, probeer het ook he. Het moet een wonderbaarlijke ervaring zijn.

Groet,
    Marco.

• 05 December 2005 - 19:29

Ina Kueter:

Hallo Meiden, ik heb jullie ontmoet bij je ouders Vered op die zaterdagavond en was heel jalours ik lees dat jullie heel veel genieten neem een beetje warmte van de Gold Coast voor me mee. Wat prachtig he Bayron Bay
    Geniet nog volop ik lees jullie verslag met belangstelling zijn jullie al in Cairns geweest een geweldig CAsino kan je je reis terug verdienen. groeten Ina Kueter