Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu

Taipei

Door: Vered&Ninette

Blijf op de hoogte en volg Ninette&Vered

23 November 2005 | Taiwan, Taipei

Hallo allemaal,

Onze reis is echt begonnen. Inmiddels zitten we in de luchthaven van Taipei. In Nederland hebben we eerst nog met onze ouders een kopje koffie in Schiphol gedronken. Ze hadden elkaar nog nooit eerder ontmoet, dus zo konden ze even aan elkaar 'snuffelen'. Gelukkig ging het prima en was het een gezellig afscheid. Janny, het eerste pakje hebben we in het vliegtuig opengemaakt. Echt super leuk. Het bleek een soort puzzel te zijn, waar de stukjes precies op elkaar moeten aansluiten. Als we even niets te doen hebben, dan zijn we daar wel een paar uurtjes zoet mee.
De reis is tot nu toe ook prima verlopen. Eva Airlines is inderdaad een goede vliegmaatschappij. In Taipei werden we opgewacht door een busje, die ons naar het hotel bracht. We reden steeds verder van de luchthaven vandaan en kwamen in een achterwijkje terecht. Onze verwachtingen waren dan ook niet hoog gespannen. We hadden ons geen zorgen hoeven maken, want het hotel liet niets te wensen over. Een lekker bad, heerlijke bedden en lekker gegeten. En helemaal gratis (hi hi). We zijn nu dus helemaal klaar voor het laatste stukje naar Brisbane. Dat was het wel weer. Tot de volgende keer. Dikke kus!

• 23 November 2005 - 13:07

Marijn:

Hi dames,
    gelukkig zijn jullie veilig aangekomen in taiwan, nou nog het laatste stukje naar australie! Heerlijk hoor lekker 3 maanden vakantie met lekker veel zon, mooie vergezichten en sexy ladies! Ik zal jullie missen! heel veel plezier, liefs Marijn

• 23 November 2005 - 13:12

Martijn:

Ha! Helaas niet aanwezig op Schiphol, maar toch heel veel plezier! We gaan via de weblog alles volgen...hopelijk worden we niet al te jaloers...

Veel groeten,
    Martijn

• 23 November 2005 - 13:34

Sander:

Klinkt goed!
    Verd, bedankt voor je mailtje nog! Erg leuk! Geniet er van, en we wachten met smart op jullie nieuwe verhaaltjes!

xxx