Nog even - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu Nog even - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ninette&Vered - WaarBenJij.nu

Nog even

Door: Vered&Ninette

Blijf op de hoogte en volg Ninette&Vered

13 November 2005 | Australië, Sydney

Nog een week en dan is het zover...
Op dinsdag 22 november om 12:10 uur vliegen we de lucht in en gaat onze reis naar down under beginnen!! We kijken er enorm naar uit om 3 maanden te genieten van elkaar, de mooie natuur en alles wat we tegen zullen komen. Wij zijn er klaar voor! Aussie here we come!

XXX

  • 13 November 2005 - 14:07

    Manon:

    he geitekopjes!!!
    hoop dat jullie er een te gekke reis van maken met z'n tweeen!! Geen ruzie maken en Ninette, let een beetje op dat mens.. ;-))
    Heel veel geluk, plezier, mooie momenten en liefde!!!
    Alle liefs manon XXXXX

  • 14 November 2005 - 08:07

    Henk:

    Heeeeeeee mieden !! Heel veel plezier op jullie reis en hou ons op de hoogte van alles !!!
    Liefs van Henk

  • 14 November 2005 - 14:43

    Sander:

    Lieve Mieden,

    Heel veeeeeeeeeeeeeeeel plezier en ik zal jullie site zeker in de gaten houden!

    xxx

  • 14 November 2005 - 18:34

    Lisa:

    Veel plezier! Geniet ervan

  • 14 November 2005 - 19:12

    Harry:

    hallo ninette & vered, heel leuk idee! ziet er mooi uit. groeten & tot maandag a s. harry

  • 14 November 2005 - 22:01

    Kristel:

    Hé chickies!
    Toffe site! Wat hebben jullie een geweldige vooruitzicht. Ik ben een tikkie jaloers. Sterkte met de vliegreis. En lots of fun down under!!
    Kristel

  • 15 November 2005 - 06:08

    Martijn:

    Ha! Ziet er top uit! Dit gaan we zeker volgen, al hoop ik niet dat de berichten te leuk worden, want dan word ik wel heel erg jaloers...Heel veel plezier!

    Groeten Martijn

  • 15 November 2005 - 07:37

    Marielle:

    Hey girls,

    Leuke site zeg!! Ik zal het de komende tijd goed in de gaten houden.
    Geniet van al het moois dat jullie gaan ervaren!!!

    Groetjes Marielle

  • 15 November 2005 - 07:51

    Marieke:

    Wowwwww ik ben jaloers! Voor helaas voorlopig geen Aussie maar India en dat duurt helaas nog wel ff. Hé mocht je in de buurt van Airly zijn dan vind Judith het erg leuk om jullie te ontmoeten. Geniet ervan ik kan niet wachten op alle jaloersmakende reisverhalen!
    -x- Marieke

  • 15 November 2005 - 07:56

    Yf:

    Jeetje dan al... en zolang..... met wie moeten we nu biertjes drinken in de kroeg!!! snik snik... Voor ik het vergeet... Melvin zit tot eind januari in Perth... dus mocht je in de buurt komen...
    Dikke kus van mij! en Bertje uiteraard...

  • 15 November 2005 - 08:26

    Els:

    Laat de regen maar lekker achter jullie. Zou ik ook doen, als het had gekund! Maar als jullie terug zijn, heb ik Afrika in het vooruitzicht :-)
    Hoop dat jullie een fantastische reis tegemoet gaan, waar jullie het samen als jullie tachtig zijn nog steeds over hebben!
    X4U2, Els

  • 15 November 2005 - 13:43

    Leon:

    Yo girlies,
    Ik wens jullie een hele mooie tijd toe en ga zeker jullie site checken zodat ik een beetje kan meegenieten van jullie avontuur.
    -x-

  • 15 November 2005 - 14:15

    Nancy:

    Hallo popjes,
    Heel veel plezier down under! Ik hoop dat jullie met jullie reisverhalen even mijn aandacht kunnen afleiden van het koude, miezerige, gure, sombere Nederlandse...weer.ik verheug me al op jullie reisverhalen! Vergeet dat leuke eiland voor Brisbane niet! Ik ben namelijk benieuwd of dat echt het paradijs op aarde is.
    Heel veel liefs, Nancy

  • 16 November 2005 - 10:23

    Pascal:

    Hee mieden!
    ik hoop dat het een supervakantie wordt!
    Zou zo met jullie meegaan in jullie LV tas!
    xx Pascal

  • 16 November 2005 - 10:44

    Anousha:

    ik ga je missssssen!!!!!!!
    geef mijn zus een dikke zoen. tja, ze zal het niet zo leuk vinden dat jullie haar en aussie eerder zien dat ik?!
    veel plezier met weer een waanzinnige reis van 3!!!!!maanden. voor vered al weer de 2de. damn hoe doe je dat??
    hou heel veel van je en ga je erg missen.
    anousha

  • 20 November 2005 - 10:54

    Roger -Venlo:

    Hé meiden,

    Een super avontuur toegewenst! Het gaat allemaal heel erg snel dus vergeet niet te genieten!

    Groeten,
    Roger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2006

The End

12 Februari 2006

Einde in zicht...

28 Januari 2006

Kia ora

21 Januari 2006

Nieuw Zeeland

17 Januari 2006

Melbourne
Ninette&Vered
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 35
Totaal aantal bezoekers 10093

Voorgaande reizen:

22 November 2005 - 23 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: